Excursie de o zi la Targoviste cu copiii

Anul acesta de 1 mai ne-am gandit sa dam o fuga pana la Targoviste. Motivul a fost revederea unor prieteni dragi, insa m-am bucurat de oportunitatea de a le arata si fetelor acest orasel incarcat de istorie. Este o destinatie potrivita pentru o excursie de o zi, drumul pana acolo din Bucuresti fiind de vreo doua ore. Acea zi a fost prima cu adevarat calduroasa din acest sezon si sentimentul ca vine vara a fost tare inbucurator.

Cum am ajuns m-a impresionat frumusetea parcului. Pista de bicicleta pe langa lac parea un loc de promenada ideal.

Am mers cu fetele la Cetatea Domneasca pe care ne-am bucurat ca am gasit-o deschisa, fiind sambata dinaintea Pastelui.

Aici fetele au aflat ca Targoviste a fost cetate de scaun pentru 33 de voievozi si ne-au pus sa le spunem numele tuturor domnitorilor.

Plinbandu-ne prin Parcul Central, au regasit statuile acelorasi domnitori si au vrut iar sa le repetam numele. Asa ca vizita in Targoviste poate fi o valoroasa lectie de istorie.

Mie mi s-a parut fermecator parcul la inceputul lunii mai, cand totul era inflorit, gasind aici chiar si un cires japonez.

Am vizitat apoi Manastirea Dealu, un loc care avea o energie aparte, cum in cateva ore urma sa inceapa slujba de inviere.

Mi-a placut tare mult sa revin in Targoviste ca sa le arat si fetelor orasul. Am povestit despre prima vizita in doi in acest oras aici.

1 thought on “Excursie de o zi la Targoviste cu copiii

1. Acum 2 ani am fost cu copiii. Am vizitat cetatea, turnul, parcul cu mica gradina zoologica si am mancat inghetata. Noi am mers cu trenul.
    Drumul de la gara pana la Cetate mi-a placut mie mai mult. Am vazut case cu un aspect diferit. Case vechi.